Panel uživatele

Dodací a dopravní podmínky

Doprava Česká pošta s.p.

Zboží Vám bude doručeno do 3-5 pracovních dnů od expedice zásilky.
Zboží můžete zaplatit bankovním převodem předem nebo dobírkou.
Česká pošta je schopna doručit zásilky maximálne do 30 kg hmotnosti.

Platba dobírkou

Zboží Vám bude zasláno na dobírku, tzn. že ho zaplatíte v hotovosti při převzetí.

  • Cena: 145,- Kč

Platba dobírkou/Balíky Do ruky

Zboží odesláno obchodním balíkem s doručením do 24 hodin, případně uložením 7 dní na poště.

  • Cena: 230,- Kč

Platba převodem na účet

Zboží zaplatíte předem bankovním převodem na bankovní účet 0-1867600193/0800
Hlavní výhodou je, že tento způsob platby je zdarma a ušetříte tak poplatek za dobírku.

  • Platba na účet za zboží do 2000 Kč: 75,- Kč
  • Platba na účet za zboží nad 2000 Kč: 0,- Kč

S platbou převodem prosím vyčkejte na potvrzení dostupnosti zboží (e-mailem).
Po připsání zaplacené částky na účet je zboží obratem odesláno.

Platba kurýrní služba

Zásilková kurýrní služba pouze po Nymburce. Doručení kurýrem přímo k Vám je do druhého dne od odeslání zboží.

  • Cena: 340,- Kč

Platba osobní převzetí

Osobní vyzvednutí na obchodě

  • Cena: 0,- Kč

Platba zasílání na Slovensko

Objednané zboží zasíláme poštou pouze na dobírku. Cena poštovného je stanovena dle sazebníku České pošty pro zásilky na Slovensko, a neplatí proto cena dopravy automaticky vygenerovaná systémem při potvrzení o doručení Vaší objednávky. 

  • Platba na Slovensko-obchodní balík na dobírku: 330,- Kč

Poškození při přepravě

Jak postupovat v případě, že Vám dopravce doručil poškozenou zásilku?

Česká pošta

Náhradu škody za poškozený balík vyplatí ČP pouze příjemci, který reklamuje škodu při jejím převzetí. Pokud není balík zjevně poškozený, ale obsah ano, je možno v takových případech reklamovat nejpozději následující den po dni dodání. Reklamaci uplatňuje VŽDY příjemce, jakákoliv aktivita za strany odesílatele není možná.

Je-li balík viditelně poškozen

Takový balík by neměla pošta adresátovi doručit. Předá mu pouze oznámení o uloženém poškozeném balíku na poště a požádá ho, aby se dostavil na poštu k jeho převzetí a sepsání reklamace. Pokud takový balík adresát přijme, musí reklamaci uplatnit ještě týž den, nejpozději však den následující. Po uplynutí této lhůty již není reklamace možná žádným způsobem. Takovéto převzetí probíhá vždy za asistence zaměstnance ČP a měl by být vystaven příslušný zápis s příjemcem.

Pokud balík nevykazuje zjevně známky poškození

Doporučujeme zákazníkům po převzetí zásilky od ČP vždy zboží IHNED zkontrolovat. V případě zjištění poškození obsahu zásilky. Je třeba celý balík včetně obalu vzít na poštu nejpozději následující den po dodání. Je možno využít nejbližší pošty. Nemusí to být pošta, která balík doručila. Na pozdější reklamace bohužel ČP nebere zřetel. Na jakékoliv pozdější reklamace poškození při přepravě, nebere zřetel ani naše firma. V tomto případě může reklamaci uplatnit pouze příjemce (adresát). Zboží je jeho majetkem a službu „doručení“ vykonávala ČP pro jeho osobu.
 

ZÁKAZNICKÁ LINKA:

+420 723 507 342

Doprava při nákupu nad 2000 Kč je zdarma (platba na účet).

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti

Přihlášení